Fiyatlandırma Seçenekleri
Ödüllü Web Ajansı
19 Yılda 1000’den Fazla Marka Tecrübesi
Kobi
Büyüme Odaklı Küçük İşletmeler içindir.- Hizmet Detayları:
- Wep Tasarım 4 sayfa
- 50 SEO uyumlu makale
- 2 Haber sitesi tanıtım
- 1 Türkçe Roportaj
- 2 Kurumsal Mail
- 1 Yıl Ücretsiz Sunucu
Girişimci
Girişimci Orta Ölçekli İşletmeler içindir.- Hizmet Detayları:
- Wep Tasarım 5 sayfa
- 100 SEO uyumlu makale
- 3 Haber sitesi tanıtım
- 2 Türkçe Roportaj
- 5 Kurumsal Mail
- 2 Yıl Ücretsiz Sunucu
Profesyonel
Kurumsal & Profesyonel İşletmeler içindir.- Hizmet Detayları:
- Wep Tasarım Sınırsız sayfa
- 150 SEO uyumlu makale
- 2 Yerel Haber sitesi tanıtım
- 2 Global Haber sitesi tanıtım
- 10 Kurumsal Mail
- 2 Türkçe Roportaj
- 2 İngilizce Roportaj
Bir sorunuz mu var?
İçerik Pazarlaması geleneksel reklamlardan neden daha etkilidir?
Çünkü araştırmalar, müşterilerin standart bir reklamdan çok iyi yazılmış, ilgi çekici bir içerik parçasına güvenme olasılığının çok daha yüksek olduğunu göstermiştir. Bir blog yazısı veya sosyal medya gönderisi, kitlenizle bir ilişki kurar ve güven oluşturur; bu, geleneksel reklamların genellikle başaramadığı bir şeydir.
İçerik Pazarlaması Nedir?
İçerik pazarlaması, hedef kitlenin katılımını ve marka bilinirliğini artırmak, satış fırsatlarını yönlendirmek ve müşteri sadakati oluşturmak için içeriğin kullanılmasıdır.
İçerik Pazarlama kampanyam viral olacak mı?
Bunu garanti edemeyiz, ancak bunu gerçekleştirmek için elimizden geleni yapacağız! Garanti ettiğimiz şey, işinizi, hedeflerinizi ve kitlenizi anlayacağımız, ilgi çekici kampanyalar ve içerikler üreteceğimiz ve bunları başarılı kılmak için elimizden gelen her şeyi yapacağımızdır.
İçerik Pazarlaması Neleri Kapsar?
Birçok şey! En yaygın içerik türleri blog yazıları, infografikler, sosyal medya gönderileri, görseller ve video içerikleridir, ancak içerik pazarlamasında e-posta bültenleri, teknik belgeler, vaka çalışmaları ve daha fazlası dahil olmak üzere çok daha fazla unsur vardır.
İçerik Pazarlaması işe yarıyor mu?
Evet. Ortalama olarak, içerik pazarlama kampanyaları geleneksel reklamlara göre üç kat daha fazla satış fırsatı yaratır. Sadece bu değil, dönüşüm oranları da daha yüksektir.
İçerik Pazarlaması SEO ile aynı mıdır?
Hayır. İçerik pazarlaması, sosyal medya, blog yazıları vb. gibi çeşitli yollarla potansiyel müşterilerle bağlantı kuran bir stratejidir. SEO (Arama Motoru Optimizasyonu), anahtar kelimeler, sayfa yükleme süreleri ve diğer birçok faktör kullanılarak içeriğinizin arama motorları için erişilebilir olmasını sağlayan bir tekniktir.